I huvudet på mig.

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2015

...

Av Amanda Holm - 6 oktober 2015 08:40

vet inte vad jag ska ta mig till, allt blir så övervällande, ångesten äter upp mig inifrån och just nu, vet jag inte vad jag ska ta mig till. ser hur klockan tickar på, precis som vanligt, men för varje sekund som klockan tickar fylls jag med ännu mer ångest. ingen skola för mig idag.. varför kunde jag inte kämpa.. varför kunde jag inte bara gå dit.. smärtan kommer komma tillbaka, varför bet du inte bara ihop och gick, du vet att du kommer få dåligt samvete och att du kommer fyllas med ångest, för du VET att det inte är bra, du vet att man inte alltid kan göra såhär, bara för att det tar emot.. fan det gör ju ändå så ont..

 

 
 
Ingen bild

Anonymous

6 oktober 2015 11:01

Jag vet hur jäkla jobbigt det är. Ångesten gör verkligen ont och livet gör det inte alls lättare. Det är inte lätt men du klarar detta, du är stark och underbar, du klarar det. Fortsätt kämpa, det är okej om du måste ta en dag eller två och bara ligga i sängen, gråt, skrik, vadsomhelst, det är okej att falla så länge du inte slutar ställa dig upp igen.
Jag har varit där, jag är fortfarande inte helt okej men det går lättare, ibland är det jobbigare än andra dagar och ibland känner jag ingenting alls men jag är lyckligare än jag var för bara ett år sedan.
Det gör fortfarande ont, det gör de, men det kommer ordna sig, det kommer bli bättre. Förr eller senare.
Du förtjänar bättre, du förtjänar att må bra och vara lycklig,glöm inte de
Kram på dig
Ha en bra dag
👋

Amanda Holm

21 oktober 2015 18:43

Det du skriver är verkligen någon man behöver höra. Du gjorde verkligen min dag bättre. Och jag lovar, Jag kommer aldrig sluta ta mig upp till toppen, även om det menas att jag sekunden senare är på botten igen.
Bästa du, vem du än är, Tack.
Ha en Bra dag du med

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holm - 29 maj 2016 12:54

Kod för att importera min blogg till Nouw: 6143268604

Av Amanda Holm - 1 april 2016 14:27

            Livet är som att cykla – för att behålla balansen   måste du fortsätta framåt.   - Albert Einstein ...

...

Av Amanda Holm - 27 mars 2016 22:59


Tårarna gör mina kinder alldeles svullnad, panikattackerna gör så att mina lungor krampar efter luft och hela jag går sönder.. Som dom brukar säga "Sömn hjälper inte om det är själen som är trött".. Jag har verkligen försökt, att inte tänka så mycket...

Av Amanda Holm - 9 mars 2016 15:55


Hej, det var ett tag sen jag skrev.. Just like always. Just nu har vi lov, fick det i fredags. Så drog direkt till A.. Sedan har vi väl egentligen inte gjort så mycket.. Igår gick jag med A's kusin och faster på SecondHand och sen följde jag med dom ...

Av Amanda Holm - 8 februari 2016 18:22

Tänker nu skriva mig ett öppet och ärligt inlägg.. om något som stör mig, och gör mig allmänt arg och ledsen..   Genom dom snart 17 år som jag har gått på denna jord har det här alltid varit något som har funnits där..som en käftsmäll på posten v...

  

Välkommen till bloggen om allt och ingenting. Här kan ni läsa om min vardag och mina snart 17 jordsnurr, Ni kommer få läsa om mina tankar och allt där i mellan. 

 

               
     


Ovido - Quiz & Flashcards