I huvudet på mig.

Direktlänk till inlägg 1 januari 2015

Näthat

Av Amanda Holm - 1 januari 2015 19:12

Nånting som gör mig så in i helvete arg är folk som skriver hat över internet osv.. Folk som trycker ner, hatar och kränker en annan människa.. Det är så fegt. Hur fan kan man sitta bakom en skärm och skriva saker till någon annan, utan en ända tanke på hur personen som Får det tar allt.. Varför jag börja tänka på det är för att någon skickar över xbox ett meddelande där han hoppas att min pojkväns föräldrar dör i cancer.. För det första, HUR FAN kan man hoppas på att någon ÖVERHUVUDTAGET dör i cancer? Det är så jävla lågt gjort.. Dom är alltså ett gäng personer från olika delar av världen som spelar ett spel, en är en sån tävlings människa och dålig förlorare att han måste skicka till något på andra sidan jorden att han hoppas på att hans föräldrar dör.. DET ÄR ETT SPEL, ett jävla fucking spel! Personer som ger sig själv rätten att skriva nått sånt över att han förlorat i ett spel ska inte ha ett xbox, utan det dom behöver är en jävla uppfostran. Tycker inte att det är okej, det är verkligen inte okej att skriva saker eller göra saker överhuvutaget, det sårar. Jag blir så arg och frustrerad.. Vill inte att någon ska behöva få sånt, speciellt inte en person som står mig nära.. När det kommer till såna här saker backar jag inte. TYCKER INTE ATT DET ÄR OKEJ. Har aldrig varit okej och kommer aldrig bli okej heller..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holm - 29 maj 2016 12:54

Kod för att importera min blogg till Nouw: 6143268604

Av Amanda Holm - 1 april 2016 14:27

            Livet är som att cykla – för att behålla balansen   måste du fortsätta framåt.   - Albert Einstein ...

...

Av Amanda Holm - 27 mars 2016 22:59


Tårarna gör mina kinder alldeles svullnad, panikattackerna gör så att mina lungor krampar efter luft och hela jag går sönder.. Som dom brukar säga "Sömn hjälper inte om det är själen som är trött".. Jag har verkligen försökt, att inte tänka så mycket...

Av Amanda Holm - 9 mars 2016 15:55


Hej, det var ett tag sen jag skrev.. Just like always. Just nu har vi lov, fick det i fredags. Så drog direkt till A.. Sedan har vi väl egentligen inte gjort så mycket.. Igår gick jag med A's kusin och faster på SecondHand och sen följde jag med dom ...

Av Amanda Holm - 8 februari 2016 18:22

Tänker nu skriva mig ett öppet och ärligt inlägg.. om något som stör mig, och gör mig allmänt arg och ledsen..   Genom dom snart 17 år som jag har gått på denna jord har det här alltid varit något som har funnits där..som en käftsmäll på posten v...

  

Välkommen till bloggen om allt och ingenting. Här kan ni läsa om min vardag och mina snart 17 jordsnurr, Ni kommer få läsa om mina tankar och allt där i mellan. 

 

               
     


Ovido - Quiz & Flashcards