I huvudet på mig.

Direktlänk till inlägg 20 november 2014

På riktigt.

Av Amanda Holm - 20 november 2014 18:48

Fick reda på en ganska så skrattretande sak här om dagen.. Och ni kommer förstå varför när ni läst klart det här inlägget.. Folk tjatade på mig i minst 3 veckor att jag skulle skriva ett inlägg om händelser på Min förra skola (skriver så så att rektorer inte jagar ikapp mig igenxD) där namn och allt skulle stå med.. Blev så less på att tjatandet aldrig tog slut så jag slrev det där förbannade inlägget som ni kan läsa typ två inlägg ner.. Sen ringer det nån tant från soc till pappa och berättar att REKTOR ha i åtanke REKTORN hade gjort en anmälan mot mig för att jag "hängt" ut folk.. Mhm.. Förstår iiinte riiiktigt vad den där skolan håller på med.. För när jag gick där berättade jag GÅNG PÅ GÅNG hur folk hängt ut mig på de värse sidor på internet och om hur folk körde heta diskutioner om vad dom tyckte om mig.. Gjordes anmälningar från skolan? JAGADE redktorn ikapp folket på internet för att ha något att anmäla? NEJ. Dom gjorde inte ett jävla skit.. När jag TILLSLUT får nog av tjat och trams om att jag ska lägga ut med namn säger jag bara "fine, erat problem om ert namn står där, skyll då INTE på mig då ni själv ville" som sagt väldrigt skrattretande att rektorn jaggar mig över internet och "håller" koll på bloggen för att ha minsta lilla att anmäla.. Komiskt då jag UNDER 6 JÄVLA FUCKING ÅR(!!!) sagt till en miljon gånger (bokstavligen) och inga anmälningar har gjort.. Är inte det ett STORT felsteg av skolan? På rikigt vem fAn här tycker att skolan gjort rätt i någon av situationerna? Det dom inte tänker på är att jag har JÄVLIGT mycket att gå på.. Alla felsteg skolan gjort och vet ni vad det roliga är? soc och alla dom där kan ringa till BEO Och fråga så finns anmälningar där.. Ha. Att ni liksom aldrig ger er.. Till och med när JAG bytt skola ska ni jaga mig och förstöra ännu mer.. Är det på nått sätt erat mål i livet? Pch det är bara det att PÅ RIKTIGT så skrattar jag er rakt i ansiktet nu för tiden.. För saker ni säger och gör är såååå jävla patetiska då ni verkligen försöker göra ALLT för att hitta nått liiitet fel.. Ni måste ju på rikigt ha nå fel eller så om ni gör såhär.. För när jag väl stod där och behövde hjälp, då jävla var det ingen av er som hjälpte mig.

 
 
Ingen bild

mamma

25 november 2014 18:30

Kan bara hålla med dig i detta!! Känns väldigt märkligt att göra så riktigt dåligt!!

Fast vi fick ju nåt att skratta åt...

Amanda Holm

25 november 2014 18:33

Haha ja verkligen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holm - 29 maj 2016 12:54

Kod för att importera min blogg till Nouw: 6143268604

Av Amanda Holm - 1 april 2016 14:27

            Livet är som att cykla – för att behålla balansen   måste du fortsätta framåt.   - Albert Einstein ...

...

Av Amanda Holm - 27 mars 2016 22:59


Tårarna gör mina kinder alldeles svullnad, panikattackerna gör så att mina lungor krampar efter luft och hela jag går sönder.. Som dom brukar säga "Sömn hjälper inte om det är själen som är trött".. Jag har verkligen försökt, att inte tänka så mycket...

Av Amanda Holm - 9 mars 2016 15:55


Hej, det var ett tag sen jag skrev.. Just like always. Just nu har vi lov, fick det i fredags. Så drog direkt till A.. Sedan har vi väl egentligen inte gjort så mycket.. Igår gick jag med A's kusin och faster på SecondHand och sen följde jag med dom ...

Av Amanda Holm - 8 februari 2016 18:22

Tänker nu skriva mig ett öppet och ärligt inlägg.. om något som stör mig, och gör mig allmänt arg och ledsen..   Genom dom snart 17 år som jag har gått på denna jord har det här alltid varit något som har funnits där..som en käftsmäll på posten v...

  

Välkommen till bloggen om allt och ingenting. Här kan ni läsa om min vardag och mina snart 17 jordsnurr, Ni kommer få läsa om mina tankar och allt där i mellan. 

 

               
     


Ovido - Quiz & Flashcards