I huvudet på mig.

Direktlänk till inlägg 28 september 2014

Vad ska jag säga egentligen?

Av Amanda Holm - 28 september 2014 09:27

Som ni kanske vet eller förstår så har det hänt en hel del saker i mitt liv..och dom flesta gånger har jag varit så nere att jag helst bara har velat avsluta mitt liv, ja ni förstår kanske då att det har tagit rätt mkt på mitt psyke.. I fredags så hände det en massa saker som gjorde att jag kanske inte hela tiden var mig själv.. eller vet inte hur jag ska förklara för jag var medveten om vad jag gjorde och vad som hände men kunde som inte styra mig själv i dom saker som hände...kördes hem från min pojkvän för att situationen var så dåligt.. sen kom min syster och kille hem till oss.. jag visste ju ändå att den här dagen skulle komma då jag skulle vara tvungen att berätta vad som hade hänt bara några månader tidigare...hade turen att både min syster och kille framförde saken då dom varit dom ända som vetat..fick sån panikångest att jag inte kunde andas.. la mig ner i sängen i armarna på min fina prins.. somnade där ett tag men vaknade efter ett tag av att både mardrömmar och panikångesten var för höga..det var inte det här jag ville med mitt liv..få det förstört av en grabb som jag bara månaderna tidigare gillade så jag nästan sprack..han som nu är en grabb som jag hatar så sjukt mkt och som hemsöker mig så fort jag är själv..nu kommer jag måste möta han i rätten förmodligen.. fyfan.Och av hela mitt hjärta vill jag ändå tacka min syster för allt hon har gjort för mig genom åren och inte minst vill jag tacka den kille som funnits i mitt liv i 2 hela månader..han som jag älskar av hela mitt hjärta och han jag inte klarar mig utan..han som har hjälpt mig mest genom mina svåraste dagar och han jag inte kan tacka tiltillräckligt. Älskar dig min prins. Avslutar detta inlägg med det.. ville bara få ur mig det här.. förlåt om någon tycker att det är för mkt information men jag behövde skriva det här.. tack för mig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holm - 29 maj 2016 12:54

Kod för att importera min blogg till Nouw: 6143268604

Av Amanda Holm - 1 april 2016 14:27

            Livet är som att cykla – för att behålla balansen   måste du fortsätta framåt.   - Albert Einstein ...

...

Av Amanda Holm - 27 mars 2016 22:59


Tårarna gör mina kinder alldeles svullnad, panikattackerna gör så att mina lungor krampar efter luft och hela jag går sönder.. Som dom brukar säga "Sömn hjälper inte om det är själen som är trött".. Jag har verkligen försökt, att inte tänka så mycket...

Av Amanda Holm - 9 mars 2016 15:55


Hej, det var ett tag sen jag skrev.. Just like always. Just nu har vi lov, fick det i fredags. Så drog direkt till A.. Sedan har vi väl egentligen inte gjort så mycket.. Igår gick jag med A's kusin och faster på SecondHand och sen följde jag med dom ...

Av Amanda Holm - 8 februari 2016 18:22

Tänker nu skriva mig ett öppet och ärligt inlägg.. om något som stör mig, och gör mig allmänt arg och ledsen..   Genom dom snart 17 år som jag har gått på denna jord har det här alltid varit något som har funnits där..som en käftsmäll på posten v...

  

Välkommen till bloggen om allt och ingenting. Här kan ni läsa om min vardag och mina snart 17 jordsnurr, Ni kommer få läsa om mina tankar och allt där i mellan. 

 

               
     


Ovido - Quiz & Flashcards