I huvudet på mig.

Direktlänk till inlägg 22 september 2014

Höst mys såhär på en måndag.

Av Amanda Holm - 22 september 2014 17:32

Tänkte börja skriva vad jag gör på dagarna igen.. nu när jag börjar i en ny

skola och allt kanske ni tycker det är roligt att få veta vad jag tycker och tänker..

så vi börjar med det redan idag.. hade en hemsk natt inatt..vaknade rutn halv 4 av att

jag hade JÄTTE ont i magen, var alldeles skakig och kallsvättades..kunde knappt andas

av smärtorna.. så tog mig ner och som tur var va mamma uppe för att hundarna var

ute för tillfället.. berättade för mamma och hon sa att jag skulle gå på toa.. Det mammor

alltid säger ;) hann i stort sett bara sätta mig ner innan jag kände att jag behövde spy,

det var verkligen hemskt.. "torr" spydde ett par gånger, haha eller vad man ska säga innan det lugnade ner sig lite sen var det igång igen.. gick sen upp efter att ha druckigt ett glas yohugurt (stav) la mig ner och vaknade bara en halvtimme senare för att gå ner igen, spydde igen.. inte så mys kan jag säga.. hände fyra gånger innan det lugnade ner sig helt.. tror jag skrämde Anders en anning sista gången då jag bara flög upp ur sängen och hann dessutom i farten på nått sätt tända lampan.. han kom som tur efter mig och hjälpte med att hålla upp mitt hår.. men tror att det berode på en medicin jag tar och att jag inte tål den.. sen i morse när jag vaknade så gick jag och Anders ner och åt frukost innan vi gick upp igen och jag somnade eftersom jag var trött som fasiken själv.. vaknade sen runt 2 av att mamma sa att vi skulle åka och hämta min syrra och samtisigt lämna Anders hos sig.. blev dessutom en snabb fika hos hans bror.. sen åkte vi till Jula och Rusta. sen nu sitter jag här..

 

sen nu senare kväll tänkte jag bara mysa ner mig, tända ljus och mysa ner mig i varma kläder med en kopp te och datorna i knäet. har lite saker att skriva som jag är uppspelt på att få skriva.. ;)

liksom bara koppla av sista dagen innan skolan börjar i morgon.. nya tag i en ny skola.. spännande..

upp tidigt för att ta mig dit..drygt, men bättre så än att jag ska må dåligt i skolan.. men nu blir det att fixa nått att äta, så jag får i mig någon mat.. sen bara mys för min sida.. Ha en bra Måndag.

 
 
Ingen bild

Mia

22 september 2014 20:45

Mys ordentligt! O lycka till imorgon!😊

Amanda Holm

22 september 2014 21:17

Tack :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holm - 29 maj 2016 12:54

Kod för att importera min blogg till Nouw: 6143268604

Av Amanda Holm - 1 april 2016 14:27

            Livet är som att cykla – för att behålla balansen   måste du fortsätta framåt.   - Albert Einstein ...

...

Av Amanda Holm - 27 mars 2016 22:59


Tårarna gör mina kinder alldeles svullnad, panikattackerna gör så att mina lungor krampar efter luft och hela jag går sönder.. Som dom brukar säga "Sömn hjälper inte om det är själen som är trött".. Jag har verkligen försökt, att inte tänka så mycket...

Av Amanda Holm - 9 mars 2016 15:55


Hej, det var ett tag sen jag skrev.. Just like always. Just nu har vi lov, fick det i fredags. Så drog direkt till A.. Sedan har vi väl egentligen inte gjort så mycket.. Igår gick jag med A's kusin och faster på SecondHand och sen följde jag med dom ...

Av Amanda Holm - 8 februari 2016 18:22

Tänker nu skriva mig ett öppet och ärligt inlägg.. om något som stör mig, och gör mig allmänt arg och ledsen..   Genom dom snart 17 år som jag har gått på denna jord har det här alltid varit något som har funnits där..som en käftsmäll på posten v...

  

Välkommen till bloggen om allt och ingenting. Här kan ni läsa om min vardag och mina snart 17 jordsnurr, Ni kommer få läsa om mina tankar och allt där i mellan. 

 

               
     


Ovido - Quiz & Flashcards