I huvudet på mig.

Direktlänk till inlägg 11 september 2014

Trött på livet jag fick.

Av Amanda Holm - 11 september 2014 20:52

Jag orkar verkligen inte det här mer.. Mina tårar gör mina kinder alldeles blöta och mitt huvud bara skriker i värk.. Är trött på att må som jag gör och ärligt vill jag bara bort.. Klarar inte ens av skolan längre.. Klarar inte att vara innanför byggnadens väggar en hel dag.. Min ork har tagit slut, bokstavligt talat.. Mitt mående har aldrig varit sämre och jag tror att det inte kan bli så mycket sämre heller.. Blir rädd för mig själv, är rädd för alla andra.. Vill inte må såhär, hade ju börjat må så bra och. Var såå nära toppen, men sen hände det saker i sommras och sen dess har alla mina krafter tagit slut, och mitt liv har rasat del för del.. Vill inte tillbaka till den där byggnaden, det är tortyr..på rikigt.. Vill bara bort därifrån.. Så många gånger jag tänkt ta bussen därifrån.. Åkt någonstarns bara för att slippa gå dit.. Får panikångest av att vara där och det tar sakta men säkert kol på mig och det har nu brytit ner mig totalt.. Tänk er att sitta i ett rum fullt av folk, som du inte trivs med, vissa är du nästan rädd för och allt du egentligen vill är att springa därifrån.. Var på skolan en och en halv lektion idag.. Det var för mycket för mig.. Satt och försökte hålla mig från att gråta.. Fick en fråga under lektionen och insåg att om jag skulle svara på den så skulle jag börja gråta.. Satt bara och skaka på huvudet.. Ville därifrån.. Bort,bort,bort... Ni förstår jag orkar inge mer.. Klarar inte va det här.. Brukar inte vara den som släpper en fight först, men nu gör jag det.. Lägger mig på marken och väntar på att få försvinna.. Snart kanske, kanske det är min tur..
Är så trött på att inget ändras.. Att allt är som förut.. Mår illa av tanken på skolan.. Mår illa av tanken på personerna som finns där..mår illa av tanken på att jag MÅSTE tillbaka..det sliter mig sönder, det gör så jävla ont att veta att jag MÅSTE tillbaka.. Just till den där äckliga byggnaden..
Men det är ju bara 8 månader kvar.. I 8 månader ska jag må dåligt, men 8 månader är ju BARA 8 månader.. Eller hur? Vet ni jag orkar verkligen inte..pallar inte det här mer.. Vill må bra.. Vill kunna minnas min barndom som nått bra..tydligen drog jag nitlotten här i livet.. Men jag ber om ursäkt till alla som verkligen försökt hjälpa mig, för att jag inte klarar det här mer.. Klarar inte av att vara stark längre.. Har varit det i hela mitt liv och nu tar det stopp liksom.. Orkar inte kämpa för något som inte blir bra.. Okej?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holm - 29 maj 2016 12:54

Kod för att importera min blogg till Nouw: 6143268604

Av Amanda Holm - 1 april 2016 14:27

            Livet är som att cykla – för att behålla balansen   måste du fortsätta framåt.   - Albert Einstein ...

...

Av Amanda Holm - 27 mars 2016 22:59


Tårarna gör mina kinder alldeles svullnad, panikattackerna gör så att mina lungor krampar efter luft och hela jag går sönder.. Som dom brukar säga "Sömn hjälper inte om det är själen som är trött".. Jag har verkligen försökt, att inte tänka så mycket...

Av Amanda Holm - 9 mars 2016 15:55


Hej, det var ett tag sen jag skrev.. Just like always. Just nu har vi lov, fick det i fredags. Så drog direkt till A.. Sedan har vi väl egentligen inte gjort så mycket.. Igår gick jag med A's kusin och faster på SecondHand och sen följde jag med dom ...

Av Amanda Holm - 8 februari 2016 18:22

Tänker nu skriva mig ett öppet och ärligt inlägg.. om något som stör mig, och gör mig allmänt arg och ledsen..   Genom dom snart 17 år som jag har gått på denna jord har det här alltid varit något som har funnits där..som en käftsmäll på posten v...

  

Välkommen till bloggen om allt och ingenting. Här kan ni läsa om min vardag och mina snart 17 jordsnurr, Ni kommer få läsa om mina tankar och allt där i mellan. 

 

               
     


Ovido - Quiz & Flashcards