I huvudet på mig.

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2014

Till min Prins.

Av Amanda Holm - 6 augusti 2014 05:02

Tänk om jag faktiakt med ord kunde berätta.. Tänk om jag bara kunde får dig att förstå hur mycket du betyder för mig.. Har i så många år mått dåligt, mins inte hur det käns att vara rikigt glad.. Vet knappt hur ett äkta leende ser ut.. Sen klev du in i mitt liv, hann knappt andas en gång innan jag hade fallit för dig.. Viste redan från första början den där dagen på bion att du är han jag vill spendera mitt liv med.. Just nu sover du, precis bredvid mig.. Dina tunga andetag gör att det tysta inte vågar komma hit och jag känner mig ärligt trygg.. Babe, jag bröt ihop totalt nu inatt, viste inte vad jag skulle ta mig till, är inte så bra när det gäller känslor, pga alla dom gånger folk har lekt med dom och gjort precis vad dom vill med känslorna jag har.. Har svårt att berätta för dig vad som är fel, för i mitt huvud finns det alltid en röst som viskar att jag inte ska lita på någon, missta det inte, jag litar på dig, till 110%.. Har under 6 år mått så dåligt att jag varit nära på att avsluta precis allt,men har hållit hoppet högt för att nå ditt jag vill komma.. Du har sett listan jag har, med saker jag ska göra.. För att ha något att tänka på och mål att sikta på.. Den listan ville jag inte visa för någon, men det känndes så rätt att ta fram den och ge den till dig, du vet mina mål och drömar, du vet nästan allt om mig.. Och jag vill så gärna berätta allt för dig.. Men varje gång jag försöker sätter sig orden i halsen på mig och allt blir så rörigt.. Ville berätta för dig nu vad som var i mitt huvud.. Men det var så mycket.. Branden, mitt förflutna, familjen, skolan allt liksom kom till mig på en och samma gång. Du sa något att jag inte skulle titta tillbaka på det som varit.. Du har rätt i det.. Men anledningen till att allt kommer tillbaka och varför jag gång på gång tänker på det är för att allt har rivits upp igen efter det med mamma.. Det jag har fått stått ut med i 6 år kom tillbaka och spottade på mig än en gång..mot min vilja. Sen kom resten av mitt liv springandes efter och sprakade på mig eftersom jag redan låg ner, jag hade redan fallit liksom. Vi har varit tsm i två veckor, har vaknat upp bredvid dig i 14 dagar i rad nu, och vet du vad det bästa med det är? Att vakna upp bredvid just dig.. Jag sa det tidigare, men hade du inte kommit in i mitt liv när du gjorde det, hade jag inte funnits vid det här laget.. Du räddade mitt liv, på alla vis, du kom in i mitt liv och visade mig att även jag är värd något här i världen, och du visade mig att det finns folk som tycker om mig för den jag är.. Du säger till mog varje dag, hur mycket jag betyder för dig osv..och varje gång jag säger det till dig, blor jag frustrerad på mig själv, för det känns som att än vilka ord jag använder så kan jag inte få fram hur mycket du betyder för mig, du är liksom min värld, du är min andra halva.. Du har gjort så mycket för mig, kan inte tacka dig nog för allt, vill så gärna ge något tillbaka, för alla gånger du gett mig något, för alla gånger du visat din kärlek.. Ska göra mitt bästa för att visa min uppskattning för dig, du vet att jag inte är bäst på det, för alla dom som lekt runt med mig.. Men babe, kan vi prata om det här? Bara du och jag mellan 4 ögon? Ska förklara allt för dig, så du förstår vad som sitter i mitt huvud.. Ska verkligem göra mitt bästa..

Sen måste jag bara slänga in att för mig betyder du allt, utan dig skulle mitt liv vara förstört. Och när du inatt ville prata om framtiden, insåg jag att du är tamefan den jag vill ha i mitt liv.. Älskar dig såååå sjukt jävla mycket och jag hoppas av hela mitt hjärta att du förstår det.. För i mina ögon är du perfekt, skiter i vad andra tycker för du är helt underbar och dom som inte har insett det har verkligen missat nått, för en mer godhjärtad och fin person har jag aldrig träffat. Måste avsluta det här nu, skulle kunna skriva hur mycket som hälst, men klockan är 05.00 just nu och du drar timmerstockar haha ,tänkte gosa ner mig bredvid dig, fast måste nog först nypa mig i armen, för det känns som om att jag drömmer, så jävla bra är det här förhållandet.. Kan inte tro att jag får kalla dig för MIN. Älskar dig finaste du, med handen på hjärtat. Älskar älskar älskar dig.. Puss//Din

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holm - 29 maj 2016 12:54

Kod för att importera min blogg till Nouw: 6143268604

Av Amanda Holm - 1 april 2016 14:27

            Livet är som att cykla – för att behålla balansen   måste du fortsätta framåt.   - Albert Einstein ...

...

Av Amanda Holm - 27 mars 2016 22:59


Tårarna gör mina kinder alldeles svullnad, panikattackerna gör så att mina lungor krampar efter luft och hela jag går sönder.. Som dom brukar säga "Sömn hjälper inte om det är själen som är trött".. Jag har verkligen försökt, att inte tänka så mycket...

Av Amanda Holm - 9 mars 2016 15:55


Hej, det var ett tag sen jag skrev.. Just like always. Just nu har vi lov, fick det i fredags. Så drog direkt till A.. Sedan har vi väl egentligen inte gjort så mycket.. Igår gick jag med A's kusin och faster på SecondHand och sen följde jag med dom ...

Av Amanda Holm - 8 februari 2016 18:22

Tänker nu skriva mig ett öppet och ärligt inlägg.. om något som stör mig, och gör mig allmänt arg och ledsen..   Genom dom snart 17 år som jag har gått på denna jord har det här alltid varit något som har funnits där..som en käftsmäll på posten v...

  

Välkommen till bloggen om allt och ingenting. Här kan ni läsa om min vardag och mina snart 17 jordsnurr, Ni kommer få läsa om mina tankar och allt där i mellan. 

 

               
     


Ovido - Quiz & Flashcards