I huvudet på mig.

Direktlänk till inlägg 21 juli 2014

Till Dig.

Av Amanda Holm - 21 juli 2014 21:41

alla kommer till en punkt då dom inte orkar mer.. även dom som kämpar faller hårt. Just nu står jag vid kanten av mitt liv, är så nära på att rammal över och jag vet att vilken sekund som hälst kommer jag falla. men inte av andledningen till att folk är elaka, utan för att saker i mitt liv inte är som dom brukar. saker som förut verkade så små har blivit stora och jag vet inte om jag klarar det här mer. att se någon som betyder sååå sjukt jävla mycket åka känns som en käft smäll och man kan knappt andas.. vill ha personen nära, vill ha h*n nära. men jag vet även att det är bättre såhär, att det kommer bli bättre, bara att allt kommer ändras.. kämpade så länge med att inte känna något, ville inte känna något.. men allt kom som en våg över mig och kan knappt stå upp längre.. får ångest och panikattcker för känslan av att förlora personen finns alltid bakom mig och vill hugga knivar i ryggen på mig.. och jag vet att personen det handlar om kommer läsa det här.. ska skriva hur jag känner för det som hänt och även lite kärlek till dig.. du vet precis vem du är.

 

Av hela mitt hjärta älskar jag dig. av hela min själ vill jag ha dig kvar. i 15 år har jag känt dig, i 15 år är du den som alltid har stått vid min sida oavsett vad som har hänt och i 15 år har du betytt allt för mig. känslan att se dig åka fick mig att bryta ihop totalt och när jag fick veta vad som hade hänt ville jag bara krama dig.. jag vet vad du har varit med om, jag vet din bakgrund, jag vet allt om dig. så kan inte vara arg på dig för valet du var nära på att ta, men besviken för att dina tankar är för negativa mot dig själv. du är en fin person och dig om någon behöver jag så jävla mycket i mitt liv, behöver dig vid min sida varje dag och jag vill inte att du ska lämna mig nu när jag behöver dig som mest. tanken av att jag kan ha förlorat dig för alltid får mig alltid att falla. och jag vill inte att du ska försvinna nu. kämpar varje dag för att vara stark, kämpar varje dag för att inte falla. men vi ska klara det här också, vi har klarat med mina problem så då kan vi klara av dina med, kommer alltid stå vi din sida, kommer alltid finnas när du behöver någon och jag kommer aldrig sluta älska dig.. kommer alltid behöva dig vid min sida och jag kommer alltid behöva dina kramar. så lämna oss inte nu för Jag och resten av oss älskar dig så enormt mkt. Älskar dig finaste du.

 


hoppas du om någon förstår hur mycket du betyder för oss, hur mycket du faktiskt behövs här med oss. med det avslutar jag det här inlägget.

 
 
Ingen bild

Den som älskar dig mer än livet

23 juli 2014 23:26

Idag vet jag hur mycket jag behövs och hur mycket ni älskar mig!! Men framför allt så vet jag hur mycket jag älskar er!!
Blev livrädd när jag insåg att jag kunnat förlora allt!!!
Era kramar betyder allt!!! Det kommer att bli bra det lovar jag dig och jag kommer alltid finnas där för er det löftet sviker jag aldrig igen!!!

Amanda Holm

24 juli 2014 23:25

Älskar dig. ??

 
Ingen bild

mamma

26 juli 2014 10:55

Älskar dig med

Amanda Holm

26 juli 2014 11:34

??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holm - 29 maj 2016 12:54

Kod för att importera min blogg till Nouw: 6143268604

Av Amanda Holm - 1 april 2016 14:27

            Livet är som att cykla – för att behålla balansen   måste du fortsätta framåt.   - Albert Einstein ...

...

Av Amanda Holm - 27 mars 2016 22:59


Tårarna gör mina kinder alldeles svullnad, panikattackerna gör så att mina lungor krampar efter luft och hela jag går sönder.. Som dom brukar säga "Sömn hjälper inte om det är själen som är trött".. Jag har verkligen försökt, att inte tänka så mycket...

Av Amanda Holm - 9 mars 2016 15:55


Hej, det var ett tag sen jag skrev.. Just like always. Just nu har vi lov, fick det i fredags. Så drog direkt till A.. Sedan har vi väl egentligen inte gjort så mycket.. Igår gick jag med A's kusin och faster på SecondHand och sen följde jag med dom ...

Av Amanda Holm - 8 februari 2016 18:22

Tänker nu skriva mig ett öppet och ärligt inlägg.. om något som stör mig, och gör mig allmänt arg och ledsen..   Genom dom snart 17 år som jag har gått på denna jord har det här alltid varit något som har funnits där..som en käftsmäll på posten v...

  

Välkommen till bloggen om allt och ingenting. Här kan ni läsa om min vardag och mina snart 17 jordsnurr, Ni kommer få läsa om mina tankar och allt där i mellan. 

 

               
     


Ovido - Quiz & Flashcards