I huvudet på mig.

Direktlänk till inlägg 21 juni 2014

Några rikigt jävla ärliga ord folket.

Av Amanda Holm - 21 juni 2014 19:48

Vet ni något som verkligen gör mig ledsen? När andra personer blir nertryckt, när andra blir spottad på, speciellt när det är folk som står mig nära. Är det något Jag ALDRIG i hela mitt liv kommer stå upp för så är det mobbing och nertryckning, och är det nått jag verkligen inte tål så är det just mobbning än i vilken "form" det kommer i. Utan då tar jag dom andras sida, dom som blir utsatt, då ställer jag mig stadigt bredvid dom så dom alltid vet att jag har deras sida.. Och när det kommer till det här, så håller jag tyvärr inte tyst, tål det inte längre, kan bara inte sitta tyst längre även fast jag har gjort det när jag själv varit utsatt i snart 6 år, håller inte tyst längre, klarar inte av det. Förstår inte varför folk inte bara kan lägga sin jävla stolthet åt sidan och skaffa sig lite respekt, världen krätsar tyvärr inte bara runt vissa, och jag blir så arg när vissa verkar tro det, tro att dom kan betee sig hur dom vill utan att dom gjort fel osv.. Men jag ska faktiskt säga nått OM DU TRYCKER NER NÅGON SÅ GÖR DU FEEEL, DU GÖR SÅ JÄVLA MYCKET FEL PUNKT. och kan ni liksom bara inte inse att ni FÖRSTÖR för folk, ni förstör så jävla mycket. Och ingen förtjänar den här skiten, speciellt dom som aldrig gjort någon nått. ( ingen förtjänar det även om dom gjort nått men aaa ni förstår vad jag menar och om ni inte förstår, synd) och snälla ni varför ens trycka ner någon? Gå till spegeln och tryck ner ditt perfekta jag ist då.
Något jag verkligen suger på är att skriva nått bra till personerna som blir nertryckt, för allt jag egentligen vill är att dom ska må bra, vill kunna skriva nått som får dom att må bra, men jag vet att inget jag någonsin skulle säga skulle få dom att må "bra" igen, bättre möjligtvis men inte bra. Och jag försöker verkligen, försöker visa att jag vet vad dom går igenom, kanske inte kan säga att jag vet exakt hur det känns för det vet jag inte, det är nått från person till person.. Men jag vet hur jag kände när jag gick/går igenom det.
Okej tillbaka till er som trycker ner, jag har nåååågra ord till er som avslut på det här blandade inlägget: Ni borde ärligt söka hjälp, kaanske möjligtvis stor hjälp, för trycker man ner någon så har man ärligt problem, förlåt att jag säger det på det här viset men ärligt kom igen, ni vill inte få stämpeln som mobbare och vi alla vet att ni inte kan må bra, eftersom ni ärligt värkar må bra av att se andra må dåligt, och det ni gör ÄR FAN INTE OKEJ, HAR ALDRIG VARIT OCH KOMMER ALDRIIIIIG ATT BLI OKEJ HELLER. så väx upp, lägg er stolthet åt sidan, och skaffa er respekt för andra. Tack för mig, och ursäkta om mina ord lätt fel i erat huvud, typ att ni får fel ton av mig i erat huvud eftersom ni inte hör mig säga det här, så kanske jag bara gäspade när jag hade på capslock, och inte "skrek" så ja ni förstå, förlåt om mina uttryck låter fel i erat huvud. Tack för mig.

 
 
Michaela

Michaela

21 juni 2014 22:12

fin blogg!

http://Michaelas.forme.se

Amanda Holm

22 juni 2014 08:34

Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holm - 29 maj 2016 12:54

Kod för att importera min blogg till Nouw: 6143268604

Av Amanda Holm - 1 april 2016 14:27

            Livet är som att cykla – för att behålla balansen   måste du fortsätta framåt.   - Albert Einstein ...

...

Av Amanda Holm - 27 mars 2016 22:59


Tårarna gör mina kinder alldeles svullnad, panikattackerna gör så att mina lungor krampar efter luft och hela jag går sönder.. Som dom brukar säga "Sömn hjälper inte om det är själen som är trött".. Jag har verkligen försökt, att inte tänka så mycket...

Av Amanda Holm - 9 mars 2016 15:55


Hej, det var ett tag sen jag skrev.. Just like always. Just nu har vi lov, fick det i fredags. Så drog direkt till A.. Sedan har vi väl egentligen inte gjort så mycket.. Igår gick jag med A's kusin och faster på SecondHand och sen följde jag med dom ...

Av Amanda Holm - 8 februari 2016 18:22

Tänker nu skriva mig ett öppet och ärligt inlägg.. om något som stör mig, och gör mig allmänt arg och ledsen..   Genom dom snart 17 år som jag har gått på denna jord har det här alltid varit något som har funnits där..som en käftsmäll på posten v...

  

Välkommen till bloggen om allt och ingenting. Här kan ni läsa om min vardag och mina snart 17 jordsnurr, Ni kommer få läsa om mina tankar och allt där i mellan. 

 

               
     


Ovido - Quiz & Flashcards