I huvudet på mig.

Direktlänk till inlägg 16 juni 2014

Delad glädje är alltid dubbel glädje. :D

Av Amanda Holm - 16 juni 2014 20:14

Alla har makten att sprida glädje, right? Även jag och det är det jag tänker göra nu, sprida förhoppningsvis lite glädje till er som läser och om inte kanske lite styrka. Först tänker jag bara berätta en sak som hände idag, jag satt själv inne i stan i morse och väntade på att gallerian skulle öppna, och det var några personer som gick och plockade skräp, och en av killarna går förbi på andra sidan gatan, och han skriker "Hej hej" till mig och jag får ett stort brett leende av han, svarade glatt ett hej och jag lovar att JAG blev på bättre humör och det gjorde verkligen MIN dag, att någon sa hej till mig bara helt random. Och det jag vill få sagt av det är liksom, Att ett hej kan ge en sån stor glädje för till någon, för vem vet att killen som du sa hej till han kanske beslöt sig att inte ta sitt liv för att DU sa Hej och han fick känslan att någon ser han. Eller tjejen du gav ett leende kanske bestämmer sig för att göra nått åt sitt liv, ja men ni fattar, ge någon en del av erat leende, ni vet inte hur många ni räddar. Sen vill jag bara säga att Du, just du som läser du är helt perfekt, precis som du ä, glöm samälls orginalet, och gå din egna väg, för DU är så jävla perfekt, Och ingen kan stoppa dig nu, för du har tagit dig så långt, så sluta inte nu, för i mina ögon, är JUST DU helt underbar. Så låt ingen trycka ner dig, låt ingen tala om för dig hur du ska vara och låt INGEN säga att du är dålig, jag vet hur det är, att ja det är lätt för mig att säga som kanske inte är i din sitts, men jag har och är mer eller mindre där nu, jag vet att det kan vara ett rent helvete, men jag vet också att man kan ta sig ur, om man bara har styrka och modet att kliva ur det där. Så kom igen kille som tjej ställ dig upp och säg ifrån, gå din egna väg och oroa dig inte för vänner osv, för dom som verkligen betyder nått och dom som verkligen bryr sig kommer alltid gå bredvid dig med en hand på dina axel. För låt aldrig någon sänka dig, låt dom aldrig förstöra vem du är som person. För du är bra som du är, låt aldrig någon säga annat. Kan folk inte acceptera dig för den DU är, är det deras förlust, det är dom som går misste om nått, punkt.
Vill även passa på att säga till dom som står mig nära, vänner, nya vänner , familj, släkt ja alla ni som känner att ni har något i mitt liv att göra (haha förlåt för att det där lät lite dumt, alla är ju liksom välkommna i mitt liv men asså hahaha Ja ni fattar) Jag vill bara säga att Jag tyck om er, ni är liksom orsaken till att jag är där jag är idag, att jag fortfarande står med båda fötterna på jorden, och att jag tillslut vågade säga ifrån. Ni betyder så sjukt mycket för mig och er vill jag alltid ha nära.
Sen ni som kanske helt ramdom kom in på min blogg nu, Tyck om er också.

 
 
Ingen bild

Sofia

19 juni 2014 22:29

Bra skrivet Amanda !!! Kram du är guld värd vårt härliga Gudbarn

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holm - 29 maj 2016 12:54

Kod för att importera min blogg till Nouw: 6143268604

Av Amanda Holm - 1 april 2016 14:27

            Livet är som att cykla – för att behålla balansen   måste du fortsätta framåt.   - Albert Einstein ...

...

Av Amanda Holm - 27 mars 2016 22:59


Tårarna gör mina kinder alldeles svullnad, panikattackerna gör så att mina lungor krampar efter luft och hela jag går sönder.. Som dom brukar säga "Sömn hjälper inte om det är själen som är trött".. Jag har verkligen försökt, att inte tänka så mycket...

Av Amanda Holm - 9 mars 2016 15:55


Hej, det var ett tag sen jag skrev.. Just like always. Just nu har vi lov, fick det i fredags. Så drog direkt till A.. Sedan har vi väl egentligen inte gjort så mycket.. Igår gick jag med A's kusin och faster på SecondHand och sen följde jag med dom ...

Av Amanda Holm - 8 februari 2016 18:22

Tänker nu skriva mig ett öppet och ärligt inlägg.. om något som stör mig, och gör mig allmänt arg och ledsen..   Genom dom snart 17 år som jag har gått på denna jord har det här alltid varit något som har funnits där..som en käftsmäll på posten v...

  

Välkommen till bloggen om allt och ingenting. Här kan ni läsa om min vardag och mina snart 17 jordsnurr, Ni kommer få läsa om mina tankar och allt där i mellan. 

 

               
     


Ovido - Quiz & Flashcards