I huvudet på mig.

Direktlänk till inlägg 9 juni 2014

Snälla sluta.

Av Amanda Holm - 9 juni 2014 21:32

Vet ni vad som gör mig så sjukt ledsen? När folk säger Hejdå utan en förklaring. När dom väljer att gå. Och den här gången, tog det hårt. När personer som man verkligen bryr sig om blir dom som lämnar först.. Och man kan inte göra nått. Dom har redan bestämt sig, och det finns inget man kan göra, än hur mycket man vill få dom att gilla en för den man är. Önskar verkligen att jag kunde göra nått, ändra på mig, så att även JAG blev accepterad, att folk faktiskt börjar kliva in i mitt liv ist för att vända om och gå. Gråter ärligt nu. För orkar snart inte det här. Orkar inte att dom jag så gäna vill ha i mitt liv, inte ens har en tanke på att ha kvar mig i sitt.. Snälla. Kan någon hjälpa mig, här och nu? Är trött på all hat, är trött på att se folk sårade, hatar att det alltid är såhär. Men hur var det, misslyckad och totalt värdelös, var det inte så någon av er sa? För det var så ni tyckte. Ni drar mig ärligt ner till botten IGEN. Tycker ni inte att jag är där nog mycket? Längst ner.
Mitt liv är som att vara instängd i en låda, man skriker och skriker men ingen kan höra dig, du kan inte ta dig ur.. Man är så nära att bli fri men den där väggen som är emellan stoppar dig alltid. Du har verkligen försökt länge, försökt att ta dig ut, men folk står utanför, skrattar åt dig, för att du blev den du blev, någon som andra inte kan acceptera. Dom skrattar när det går fel för dig, när ditt liv blir negativt, det är då dom skrattar och spottar som mest. Så du ger upp, du slutar försöka. Men är det inte ganska sjukt, att någon som är 15 år gammal, börjar fundera på sin egna existens.. Jag hoppas verkligen att ni ser att jag verkligen försöker, att jag försöker vara så bra jag kan, gör mitt bästa för att ni ska gilla mig. Jag försöker allt jag kan.. Men när jag verkligen försöker, och när det inte är tillräckligt ändå, stupar jag igen. Men okej alla som någon gång ens haft en tanke att sluta prata med mig, kan ni snälla göra det nu? Sluta prata med mig nu när det ändå är uppe. Snälla, för jag orkar inte att en till ska sluta prata med mig.. Jag orkar inte, jag skakar för att jag gråter så mycket.. Försöker med allt, har försökt.
Är sååå jävla trött, trött på ordet försöka, trött på att bli lämnad, trött på all hat, trött på mig själv, trött på allt.. Snälla kan inte bara ni se, se vad ni gör mot mig? Se att ni förstör så jävla mycket.. Tycker ni inte att fem år är tillräckligt? Tycker ni inte att depression är tillräckligt? Tycker ni inte att självmordsförsök är tillräckligt? Tycker ni inte att ni har gjort tillräckligt mot mig? Måste jag verkligen ta det här också..vet inte om jag klarar det. Snälla hör mina rop efter hjälp nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holm - 29 maj 2016 12:54

Kod för att importera min blogg till Nouw: 6143268604

Av Amanda Holm - 1 april 2016 14:27

            Livet är som att cykla – för att behålla balansen   måste du fortsätta framåt.   - Albert Einstein ...

...

Av Amanda Holm - 27 mars 2016 22:59


Tårarna gör mina kinder alldeles svullnad, panikattackerna gör så att mina lungor krampar efter luft och hela jag går sönder.. Som dom brukar säga "Sömn hjälper inte om det är själen som är trött".. Jag har verkligen försökt, att inte tänka så mycket...

Av Amanda Holm - 9 mars 2016 15:55


Hej, det var ett tag sen jag skrev.. Just like always. Just nu har vi lov, fick det i fredags. Så drog direkt till A.. Sedan har vi väl egentligen inte gjort så mycket.. Igår gick jag med A's kusin och faster på SecondHand och sen följde jag med dom ...

Av Amanda Holm - 8 februari 2016 18:22

Tänker nu skriva mig ett öppet och ärligt inlägg.. om något som stör mig, och gör mig allmänt arg och ledsen..   Genom dom snart 17 år som jag har gått på denna jord har det här alltid varit något som har funnits där..som en käftsmäll på posten v...

  

Välkommen till bloggen om allt och ingenting. Här kan ni läsa om min vardag och mina snart 17 jordsnurr, Ni kommer få läsa om mina tankar och allt där i mellan. 

 

               
     


Ovido - Quiz & Flashcards