I huvudet på mig.

Direktlänk till inlägg 25 april 2014

100 frågor

Av Amanda Holm - 25 april 2014 23:41

1: Namn? Amanda
2: Stjärntecken? Fisk
3: Tre rädslor som du har? Åska, spindlar och trånga utrymmen
4: Tre saker som du älskar? Chocklad, helg och kameran
5: Fyra avtändande saker, enligt dig? ...
6: Har du lärt dig ett nytt språk? Japp
7: Har du en Bästa vän? Har typ 3-4 st
8: Din sexuella läggning? Gillar killar..
9: Din första dejt? Haha typ bio
10: Hur lång är du? Vet inte
11: Vad saknar du just nu? Han.
12: Vilken tid föddes du? Typ 12.36 hahah vet inte
13: Din Favoritfärg? Rosa, lila och svart
14: Är du kär i någon? JA
15: Favoritcitat? har mååånga
16: Favoritplats? Sängen
17: Favoritmat? Tacos
18: Är du någon gång ironisk? All the time
19: Vad lyssnar du på just nu? Klockan
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? Rösten
21: Skostorlek? 38
22: Ögonfärg? Blå/grön
23: Hårfärg? Brun
24: Favoritfärg på kläder? Olika
25: Har du någon gång busringt någon? Vem har inte
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? Rosa
27: Meningen bakom ditt användarnamn? Komminte på nått annat och var typ 10
28: Favoritfilm? Warm boddies
29: Hur känner du dig just nu? Hjälplös
30: Någon du älskar? Finns många
31: Din relationsstatus? Singel, gift, förhållande och skild
32: Din relation med dina föräldrar? Kan inte vara bättre
33: Favorithögtid? Julafton
34: Tatueringar/piercingar du har? Bara öronen
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? Naveln
36: Anledningen till varför du blev medlem här? Ville
37: Hatar du och ditt ex varandra? Nej han är en av mina bästa vänner
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? Ajemän
39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade? Njae
40: När höll du senaste handen med någon? I onsdags
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? Typ 30 min
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? Nej
43: Vart är du just nu? I mitt rum
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? Mamma
45: Har du varit på ett bröllop? Jajemän
46: Bor du med dina föräldrar? Aa
47: Längtar du till något? Japp
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja
49: Har du varit underviktig? Nja
50: När kramade du någon senast? Idag brorsan min kramas alltid
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? Gråta
52: Finns det någon du litar på men inte borde? Ja
53: Något du inte gillar med idag? Spilde mjölk på mina mackor xD
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Han.
55: Vad tänker du på mest? Om jag ska kliva upp ur sängen eller ligga kvar
56: Din konstigaste talang? Kan ju sova med ögonen stängd
57: Har du några konstiga fobier? Njae
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Framför
59: Vad var din senaste lögn om? Vetefan
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? Telefon
61: Tror du på spöken? Kanske
62: Tror du på magi? Hahaha alltid
63: Tror du på lycka? Nja ibland
64: Hur är vädret just nu? Orkar inte kolla
65: Vilken var den senaste boken du läste? Utan min dotter
66: Gillar du lukten av bensin? Aa
67: Har du några smeknamn? Holm
68: Senaste skadan? Haha när jag gick vilse
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Tyvärr är jag ganska bra på att spendera
70: Kan du röra din näsa med tungan? Hahah japp
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? Ja
72: Favoritdjur? Hund
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? Prata med friendos
74: Vad tror du satans efternamn är? Vilken fråga hahahaha
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Finns många
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? Vara sig själv, och ha dålig humor
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? Badass
78: Har du varit olyckligt kär? Aa
79: Ditt favoritord? afan
80: En bra blogg du följer? Följer inga bloggar
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? afan
82: Känner du någon som sitter i fängelse? Nej
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? Mig och min syster
84: Har du haft sex? Nej
85: Har du köpt kondomer? Japp
86: Fått IG i ett ämne/kurs? Men ja
87: Kysst en kille? Hahah Ja
88: Kysst en tjej? Nej
89: Kysst någon i regnet? Ja
90: Haft ett jobb? Räknas sommar jobb?
91: Lämnat huset utan plånbok? Ja
92: Mobbat någon på internet?nej
93: Haft sex offentligt? Nej
94: Rökt? NEJ
95: Druckit alkohol? NEJ
96: Är du vegetarian/vegan? Nej.
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? ALWAYS
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? nja
99: Varit utomlands? Nej
100: Fått ditt hjärta krossat? Ja typ alltid

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holm - 29 maj 2016 12:54

Kod för att importera min blogg till Nouw: 6143268604

Av Amanda Holm - 1 april 2016 14:27

            Livet är som att cykla – för att behålla balansen   måste du fortsätta framåt.   - Albert Einstein ...

...

Av Amanda Holm - 27 mars 2016 22:59


Tårarna gör mina kinder alldeles svullnad, panikattackerna gör så att mina lungor krampar efter luft och hela jag går sönder.. Som dom brukar säga "Sömn hjälper inte om det är själen som är trött".. Jag har verkligen försökt, att inte tänka så mycket...

Av Amanda Holm - 9 mars 2016 15:55


Hej, det var ett tag sen jag skrev.. Just like always. Just nu har vi lov, fick det i fredags. Så drog direkt till A.. Sedan har vi väl egentligen inte gjort så mycket.. Igår gick jag med A's kusin och faster på SecondHand och sen följde jag med dom ...

Av Amanda Holm - 8 februari 2016 18:22

Tänker nu skriva mig ett öppet och ärligt inlägg.. om något som stör mig, och gör mig allmänt arg och ledsen..   Genom dom snart 17 år som jag har gått på denna jord har det här alltid varit något som har funnits där..som en käftsmäll på posten v...

  

Välkommen till bloggen om allt och ingenting. Här kan ni läsa om min vardag och mina snart 17 jordsnurr, Ni kommer få läsa om mina tankar och allt där i mellan. 

 

               
     


Ovido - Quiz & Flashcards