I huvudet på mig.

Direktlänk till inlägg 11 mars 2014

Who I am.

Av Amanda Holm - 11 mars 2014 18:48

Förut var jag alltid rädd om vad andra tyckte om mig, jag kunde nästan inte göra nått utan att tänka på vad andra personer tyckte om mig.. Nu orkar jag verkligen inte bry mig, någon som inte tycker om mig? Ta en stol och sätt dig och vänta med dom andra tills jag börjar bry mig. Jag kan inte vara mer än mig själv, jag kan inte göra alla nöjda och det kommer ALLTID finnas dom som försöker förstöra för dig.. Nu på senare tid har allt varit åt helvete, jag mådde så dåligt pysiskt att jag inte kunde ta mig upp på morgonen, jag orkade knappt vakna för när man sover försvinner allt för en stund, men jag var alltid tvungen att vakna upp och slås mot verkligeheten, något som tagit tid och mycket kraft.. Och jag kan ärligt säga att jag har kommit långt, jag har fortsatt kämpa när jag har knuffats längre mot kanten, och jag står ju ändå här idag, en bra bit från att falla och jag hoppas jag kan stå här i alla fall ett tag. Men mitt liv har en dentens att vända som vinden, när jag känner mig glad, mår bra och äntligen känner att jag är på god väg händer det alltid något som får mig att rammla.. Men jag är glad över hur mitt liv har blivit även fast det har varit en låååång väg dit jag är idag, folk har kommit och gått, många långa nätter och för starka känslor.. Folk som jag alltid trott skulle stå vid min sida livet ut har vänt ryggen och gått en annan väg, många nätter som jag har gråtit för mig själv och verkligen velat bort, och folk jag haft för starka känslor för som nu inte längre finns, dom personerna är död i mina ögon och jag kan inte mer än ge dom en klapp på axeln och hoppas att dom någon gång får ett rent samvete.. Är trött på folk som leker bäst och tror dom får pluspoäng genom att göra någon annans liv till ett helvete..
Och nu till dom jag har vid min sida idag, så fina människor, och jag är sjukt tacksam över dom och alla ni vet precis vilka ni är.. Och till killen som mina känslor för tillfället har landat hos, en underbar person som betyder mycket för mig, vem det är haha ja, det vet bara 1 annan person i stortsett och det får vara så.. Och vi får inte glömma att än hur det går eller blir så i slutet av dagen är vi alla ändå under samma himmel.

Jag har ett inlägg till som jag har skrivit på datorn som jag tänkte lägga ut någon dag, vet dock inte när det blir har lite fullt upp denna vecka, för har frilufsdag på torsdag och läxa, sen Lördag fyller syrran år och hon kommer även hem från London sen på Söndag fyller jag år så aja ni märker när det kommer :)
Ps. Kommer några inlägg ikväll hade jag tänkt men mer "roliga" inlägg hha aja ni ser väll :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holm - 29 maj 2016 12:54

Kod för att importera min blogg till Nouw: 6143268604

Av Amanda Holm - 1 april 2016 14:27

            Livet är som att cykla – för att behålla balansen   måste du fortsätta framåt.   - Albert Einstein ...

...

Av Amanda Holm - 27 mars 2016 22:59


Tårarna gör mina kinder alldeles svullnad, panikattackerna gör så att mina lungor krampar efter luft och hela jag går sönder.. Som dom brukar säga "Sömn hjälper inte om det är själen som är trött".. Jag har verkligen försökt, att inte tänka så mycket...

Av Amanda Holm - 9 mars 2016 15:55


Hej, det var ett tag sen jag skrev.. Just like always. Just nu har vi lov, fick det i fredags. Så drog direkt till A.. Sedan har vi väl egentligen inte gjort så mycket.. Igår gick jag med A's kusin och faster på SecondHand och sen följde jag med dom ...

Av Amanda Holm - 8 februari 2016 18:22

Tänker nu skriva mig ett öppet och ärligt inlägg.. om något som stör mig, och gör mig allmänt arg och ledsen..   Genom dom snart 17 år som jag har gått på denna jord har det här alltid varit något som har funnits där..som en käftsmäll på posten v...

  

Välkommen till bloggen om allt och ingenting. Här kan ni läsa om min vardag och mina snart 17 jordsnurr, Ni kommer få läsa om mina tankar och allt där i mellan. 

 

               
     


Ovido - Quiz & Flashcards