I huvudet på mig.

Direktlänk till inlägg 10 januari 2014

Tankar och planer..

Av Amanda Holm - 10 januari 2014 22:47

Handen på hjärtat hur många av er som läser detta nu tror att man kan bete sig som man vill och sen tro att man ska bli förlåten? ärligt nu. Om jag får säga min åsikt om saken går det inte att bli förlåten på det sätt alla hoppas på, att man blir BFF´s på engång liksom och att man låsas som att det aldrig hänt men alla vet att det har hänt.. Jag personligen har olika lätt och svårt med att förlåta folk, beronde på vad som har hänt.. Och visa verkar inte förstå när man inte vill ha något med dom att göra, att man inte vill prata med dom.. Blir så less på folk som tror dom kan bete sig hur dom vill och sen förvänta sig att man ska ta emot när dom kommer krypandes och ber om ursäkt för det dom gjort.. Boys N Girls... det funkar inte, vi välkommnar er in i värkligheten när ni är redo att växa upp och inse att ni inte kan bete er hur som helst.... Ni som har läst min blogg förut vet att i år börjar jag OM helt och hållet, Tar nya kliv framåt och tänker deleta allt och alla som tar min energi och har redan nu börjar... Och Jag tänker börja vara SJUKT ärlig i det jag säger, tänker inte hålla saker inne.. men tänker sammtidigt inte sjunka för långt ner under botten, för även sanningen kan vara för hård i bland BELIEVE ME I KNOW.

Men aja ni kommer merka och det kommer fler inlägg senare typ i morn för i morn har jag planerat lite saker :) men det får ni se då och nu ska jag tända lite ljus för det är SVIIIIN kallt på mitt rum för jag har inget element eller nått sånt men hatar när det är för varmt också :)

Trevlig kväll alla :) Föresten ny header kommer förmodligen snart och ny design såklart

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holm - 29 maj 2016 12:54

Kod för att importera min blogg till Nouw: 6143268604

Av Amanda Holm - 1 april 2016 14:27

            Livet är som att cykla – för att behålla balansen   måste du fortsätta framåt.   - Albert Einstein ...

...

Av Amanda Holm - 27 mars 2016 22:59


Tårarna gör mina kinder alldeles svullnad, panikattackerna gör så att mina lungor krampar efter luft och hela jag går sönder.. Som dom brukar säga "Sömn hjälper inte om det är själen som är trött".. Jag har verkligen försökt, att inte tänka så mycket...

Av Amanda Holm - 9 mars 2016 15:55


Hej, det var ett tag sen jag skrev.. Just like always. Just nu har vi lov, fick det i fredags. Så drog direkt till A.. Sedan har vi väl egentligen inte gjort så mycket.. Igår gick jag med A's kusin och faster på SecondHand och sen följde jag med dom ...

Av Amanda Holm - 8 februari 2016 18:22

Tänker nu skriva mig ett öppet och ärligt inlägg.. om något som stör mig, och gör mig allmänt arg och ledsen..   Genom dom snart 17 år som jag har gått på denna jord har det här alltid varit något som har funnits där..som en käftsmäll på posten v...

  

Välkommen till bloggen om allt och ingenting. Här kan ni läsa om min vardag och mina snart 17 jordsnurr, Ni kommer få läsa om mina tankar och allt där i mellan. 

 

               
     


Ovido - Quiz & Flashcards