I huvudet på mig.

Direktlänk till inlägg 1 december 2013

Kan inget annat än skratta..

Av Amanda Holm - 1 december 2013 17:43

Vissa av er är rätt ut sagt pinsamma.. Jag och en Kompis kom på det att ingen bryr sig om oss, ända gångerna dom bryr sig i stort sätt är när man har gjort illa sig eller när man hamnar i ett förhållande, då är vissa som nå parasiter och ska hoppa på och veta alllllllt.. Och iaf jag börjar bli rätt less på sånt skit så vi två kom på att vi skulle ändra våra statusar på FB, och sen skriva att Vi två var tsm.. Och jävlar vilket liv det blev.. Fick jävligt elaka kommentarer på ask om att vi var ful, att vi båda var så äckliga så vi passade så bra tsm, och dom man mötte Face 2 Face blev nästan chockade när man sa det.. Jag blir så arg på idioter som faktiskt sitter och skriver det här, jag raderade minst 15 frågor i går som var RIKTIGT jävla elaka, Men det roliga var hur andra readerade, hur vissa helt plötligt från ingenstarns började prata med en, folk som man i vanliga fall knappt tittar på.. OCH det som är mest skrattretande är att det stod folk och pratade öppet, asså pratade skit om oss två när jag stod bredvid, dom hade inte märkt att jag faktiskt stod där.. Och jag ber med handen på hjärtat om URSÄKT till er som fick lite halv taskiga svar igår på ask men har ni kollat på er fråga? Jävligt dålig stil av alla ni som skriver till mig och han massa saker eller säger skit öppet Om ni inte har insett det än så gör det väldigt ont att höra att man är ful,äcklig, hatat osv.. Tänk längre än vad näsan räcker... Så Jag och min kompis har ALDRIG varit tsm utan vi var bara två vänner som ville se hur alla reagerade.. Så nu vet ni det också :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holm - 29 maj 2016 12:54

Kod för att importera min blogg till Nouw: 6143268604

Av Amanda Holm - 1 april 2016 14:27

            Livet är som att cykla – för att behålla balansen   måste du fortsätta framåt.   - Albert Einstein ...

...

Av Amanda Holm - 27 mars 2016 22:59


Tårarna gör mina kinder alldeles svullnad, panikattackerna gör så att mina lungor krampar efter luft och hela jag går sönder.. Som dom brukar säga "Sömn hjälper inte om det är själen som är trött".. Jag har verkligen försökt, att inte tänka så mycket...

Av Amanda Holm - 9 mars 2016 15:55


Hej, det var ett tag sen jag skrev.. Just like always. Just nu har vi lov, fick det i fredags. Så drog direkt till A.. Sedan har vi väl egentligen inte gjort så mycket.. Igår gick jag med A's kusin och faster på SecondHand och sen följde jag med dom ...

Av Amanda Holm - 8 februari 2016 18:22

Tänker nu skriva mig ett öppet och ärligt inlägg.. om något som stör mig, och gör mig allmänt arg och ledsen..   Genom dom snart 17 år som jag har gått på denna jord har det här alltid varit något som har funnits där..som en käftsmäll på posten v...

  

Välkommen till bloggen om allt och ingenting. Här kan ni läsa om min vardag och mina snart 17 jordsnurr, Ni kommer få läsa om mina tankar och allt där i mellan. 

 

               
     


Ovido - Quiz & Flashcards